KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

مراسم وزن کشی چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر امروز در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد.
 در جدول اولیه مسابقات قرعه حسن رحیمی شماره 10 بود که در جدول سایت رسمی مسابقات به 11 تغییر کرد.

نتایج وزن کشی به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم که 30 کشتی گیر حضور دارند حسن رحیمی در دور نخست به مصاف لوان مترولی از اسپانیا می رود  و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده گاریک بارسقیان از ارمنستان و میکولا عیوضیان از اوکراین مبارزه می کند. در گروه رحیمی احمدنبی گواراتزیلوف از آذربایجان، ویکتور لبدوف از روسیه، یانگ کیونگ ایل از کره شمالی، یوکی تاکاهاشی از ژاپن و آلتینبک آلیمبایف از قرقیزستان حضور دارند. رحیمی و لبدوف در صورت پیروزی در دورهای اول و دوم در دور سوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


در وزن 70 کیلوگرم که 29 کشتی گیر حضور دارند مصطفی حسین خانی در دور نخست به مصاف میروسلاو کایروف از بلغارستان می رود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده بک زاد عبدالرحمن اف از ازبکستان و زامبر گولیاس از مجارستان می رود. در گروه حسین خانی کشتی گیران مطرحی همچون روسلان دبیرگادجیف از آذربایجان، و یاکوب گور از ترکیه حضور دارند.


در وزن 86 کیلوگرم که 38 نفر حضور دارند، محمد حسین محمدیان در دور اول به مصاف آدریان آبکو از برزیل می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده دیدارادوارد روت از آمریکا و یوسف ملیجایف از ترکمنستان مبارزه خواهد کرد در گروه محمدیان سالاس پرز از کوبا، استفان ورب از مجارستان و عثمان اف از آذربایجان حضور دارند.


در وزن 120 کیلوگرم کمیل قاسمی در دور نخست با الکساندر خوتسانویسکی از اوکراین مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده ژو دنگ از چین و اوکا تومویوکی از ژاپن می رود. در این وزن 26 نفر حضور دارند. در گروه قاسمی کشتی گیران مطرحی همچون قربان قربان اف از ازبکستان و حاجی مراد گاتسالوف از روسیه حضور دارند.


رقابت های چهار وزن نخست از ساعت 8:30 فردا (دوشنبه) در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

منبع:فدراسیون کشتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد