KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

فرنگی کار وزن 120 کیلوگرم گفت: اولین مدال طلای تاریخ سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در جهان را به مردم ایران تقدیم می کنم.




امیر علی اکبری با بیان این مطلب افزود: دو سال سخت را پشت سر گذاشتم و خوشحالم که توانستم با سپری کردن آن روزهای دشوار قهرمان جهان شوم.


وی ادامه داد: از تمام کسانی که به من کمک کردند تا به دنیای کشتی بازگردم و در رقابتهای جهانی بوداپست مجارستان شرکت کنم، تشکر می کنم و امیدوارم این روند را در آینده و المپیک برزیل نیز ادامه دهم.


دارنده دو مدال طلای جهان گفت: این مدال را به تمامی مردم عزیز ایران تقدیم می کنم و امیدوارم توانسته باشم ثانیه هایی شادی را به خانه های آنها آورده باشم.

منبع : فدراسیون کشتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد