KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

گاتسالوف جایگزین آلن خوگایف در 120 کیلو روسیه


دارنده مدال طلای جهان گفت: با سرعت و استقامت کمبود قدرتم را در سنگین وزن جبران می‌کنم.


 حاجی مراد گاتسالوف قهرمان جهان در وزن 96 کیلوگرم با بیان این مطلب افزود: با تصمیم کادر فنی تیم ملی من به جای آلن خوگایف که تجربه بین‌المللی زیادی ندارد در وزن 120 کیلوگرم در رقابت‌های جهانی مجارستان به میدان می‌روم.


وی ادامه داد: درست است که نسبت به حریفانم از نظر قدرتی چربش کمتری دارم ولی این مشکل را با سرعت و استقامت جبران می‌کنم.


گاتسالوف خاطر نشان کرد: من اغلب با آرتور تایمازوف قهرمان المپیک و جهان در اوستیا تمرین کرده‌ام و شیوه مبارزات سنگین وزن را می‌دانم.

منبع : فدراسیون کشتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد