KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

معرفی یک مکمل قسمت 16 (گلوتامین شرکت ماسل مدز)

این گلوتامین در سایت BB نمره بالای 9.5 را دریافت کرده است



گلوتامین به عنوان یکی از برترین آمینو اسید های خوراکی برای بدن در ورزش های قدرتی و استقامتی امروزه جایگاه خود را در میان ورزشکاران پیدا کرده است . جوابدهی مناسب این محصول در مقایسه با کراتین و کارائی بالای آن در دوره های  مختلف باعث شده تا تمام ورزشکاران بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از این مکمل استفاده کنند . مصرف گلوتامین هیچ عوارضی برای بدن ندارد و مصرف آن تا 20 گرم در روز هم تجویز می شود .

گلوتامین تقریباً 60% از حجم ماهیچه های ما را تشکیل می دهد و کمبود آن در بدن باعث می شود که از کیفیت عضلات کاسته شده و کم کم از حجم عضله کم می شود .
اصلی ترین تاثیر گلوتامین در ریکاوری عضلات است اما اگر بخواهیم تمام ویژگی ها و فواید آن را بگوئیم باید بیشتر از یک کتاب مطلب بنویسیم . در دوره چربی سوزی و رژیم گلوتامین از ریزش عضلات تا حدودی جلوگیری می کند ، در دوره افزایش حجم باعث می شود که هم پروتئین در بدن بیشتر سنتز شود و هم افزایش چند برابری ترشح هورمون رشد پدید آید .
گلوتامین دکانت از نوع میکرونیزه شده است و بسیار خالص است . بسته بندی ارائه شده این مکمل 300 گرمی است که با مصرف روزانه 10 گرم برای 30 روز کافی است .
توصیه شدید می شود که گلوتامین به همراه پروتئین بالا مصرف شود و در تمام دوره ها جای آن خالی نماند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد