KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

معرفی یک مکمل قسمت 9 (آمینو بیف شرکت یونیورسال)

100% Beef Aminos



حتماً تا به حال از اطرافیان خود تاثیرات پروتئین گوشت که با نام بیف beef  ارائه می شود را جویا شده اید . این پروتئین در واقع از گوشت گاو گرفته می شود اما با پروتئین معمولی متفاوت است . پروتئین گوشت از مدل های پروتئین سنگین و سخت هضم محسوب می شود به همین دلیل هم تهیه آن از گوشت سخت است و هم قرار دادن آن در مکمل های غذایی بدون داشتن عوارض و به دلیل بالا بودن طیف مصرف کنندگان همه پذیر بودن آن سخت است .


100% Beef Aminos محصول شرکت یونیورسال با دارا بودن تمام امینو اسید های ضروری و نیمه ضروری به همراه آمینو های شاخه ای در ترکیب آمینو ها بسیار قوی است اما این ویژگی  تمام ماجرا نیست ، این آمینو میزان پروتئین موجود در هر وعده خود را از پروتئین گوشت ایزوله شده تامین می کند که برترین امتیاز و وجه متمایز کننده بودن این مکمل است .

هر وعده این مکمل 2 عدد قرص کچی بوده است که در هر وعده خود 6% یا 3 گرم پروتئین بیف دارد یعنی در هر قرص 1.5گرم پروتئین .
کالری 12 واحدی به همراه کربوهیدرات 0% آن باعث می شود تا تمام بدنسازان با تیپ های بدنی متفاوت از آن استفاده کنند . ویتامین c  و a  به همراه ویتامین b2  و b6  هم در این مکمل موجود می باشد .


برای اینکه با اندازه این قرص ها و شکل ظاهری آنها آشنا شوید در تصویر زیر نمونه قرص آمینو بیف و آمینو یونی لیور این کمپانی مقایسه شده است .

این مکمل را می توانید در دوره افزایش حجم عضله و افزایش وزن به همراه پروتئین و گلوتامین مصرف کنید . این مکمل در دوران چربی سوزی و کاهش وزن باعث جلوگیری از ریزش عضلات می شود . مصرف آمینو اسید های خوراکی در تمام مدت زمان طول سال منع نمی شود اما استفاده نادرست و بیش از اندازه آنها باعث نارسایی کبد و رسوب مواد در کلیه ها می شود که این امر توجه شما به طریقه مصرف مکمل های آمینواسید را خواهان است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد