KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

حمله مسلحانه به بزرگان کشتی روسیه

تایمازوف، گاتسالوف، خادارتسف، مامیاشویلی و تدیف جان سالم به در بردند



بزرگان ورزش کشتی روسیه در سفری که به اوستیای جنوبی داشتند مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه این واقعه را این گونه تعریف می‌کند:

" جمعی از بزرگان کشتی روسیه از جمله جامبولات تدیف(سرمربی تیم ملی)، ماخاربک خادارتسف(قهرمان سابق جهان و المپیک) به همراه قهرمانان شاخص امروز کشتی جهان مانند آرتور تایمازوف و حاجی مراد گاتسالوف به همراه من با حضور در منطقه اوستیای جنوبی روسیه و در ولادی قفقاز از مدرسه کشتی که جامبولات تدیف در آنجا تاسیس کرده بازدید کردیم. سپس بر سر مزار کشته شدگان جنگ اوستیای جنوبی و گرجستان در سال 2008 رفتیم و به اهدای گل پرداختیم. در ادامه به شهر تسخین زادگاه تدیف سفر کردیم تا در جشن تولد 70 سالگی پدرش شرکت کنیم. 

در بازگشت، در خیابان استالین یک اتوبوس از افراد مسلح که نقاب بر صورت هم داشتند اتوبوس ما را متوقف کردند و ضمن محاصره، به شلیک تیر هوایی پرداختند. من در حالی که دستهایم را بالا گرفته بودم از اتوبوس خارج شدم و دلیل این کارشان را پرسیدم که پاسخی نگرفتم. آنها پس از 10 دقیقه نگه داشتن ما و شلیک تیر اجازه دادند ماشین ما به حرکتش ادامه دهد. هیچکدام از ما در این حمله آسیب ندیدیم."

گفته می شود این حمله مسلحانه از سوی مخالفان جامبولات تدیف که در اوستیای جنوبی صاحب قدرت و نفوذ سیاسی است ترتیب داده شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد