KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

تمامی مدال های طلا جام اسپانیا برا ی آزاد کاران المپیکی ایران

مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ فیلا جام مادرید اسپانیا با حضور بیش از 80 کشتی گیر المپیکی از 42 کشور دنیا برگزار ، با معرفی نفرات و تیمهای برتر به پایان رسید . به رغم اینکه برخی نامداران و ملی پوشان اعزامی کشورهای مختلف به المپیک لندن نیز در پیکارهای مادرید به میدان رفتند ولی شاگردان رسول خادم با اقتدار از سد حریفان گذشته و در خاتمه دیدارهای روز اول ، همه آزادکاران ایرانی به فینال اوزان هفتگانه راه یافتند . نتایج ملی پوشان المپیکی کشورمان در مسابقات جایزه بزرگ مادرید تا قبل از دیدار فینال به این شرح است : 
# 55 کیلو : حسن رحیمی با پیروزی مقابل دو کشتی گیر انگلیسی و غلبه بر گنادی تولبیا نایب قهرمان جهان به دیدار پایانی راه یافت تا برای کسب مدال طلا در دو تایم از سد شاگاپولیف ( قزاقستان ) گذشت و اولین مدال طلا را به دست آورد . 
# 60 کیلو : مسعود اسماعیل پور با غلبه بر فاروق مصری ، آشیروف قزاق و حریف پروئی فینالیست شد . برای کسب عنوان نخست با دیه ترا ( سنگال ) مبارزه کرده و در سه تایم با ضربه فنی برنده شد و بر سکوی نخست ایستاد . 
# 66 کیلو : مهدی تقوی بعد از استراحت در دور اول ، کشتی گیران فرانسه و مجارستان را مغلوب کرده و به فینال راه یافت تا در دیدار نهایی برابر ژولایف ( قزاقستان ) به میدان رفته و در دو تایم با غلبه بر این قزاق به مدال طلا رسید . 
# 74 کیلو : صادق گودرزی با پیروزی مقابل حاجی اف حریف روسی الاصل تیم فرانسه ، کشتی گیر پرو و گابور هاتوش کشتی گیر المپیکی مجارستان و نفر سوم جهان ، راهی دیدار پایانی شد تا برای کسب مدال طلا به مصاف روبرتی ( ونزوئلا ) نفر پنجم مسابقات جهانی استانبول که در آن رقابتها دنیس سارگوش ( روسیه ) را شکست داده بود ، رفت و در دو تایم برنده شده و به مدال طلا رسید . 
# 84 کیلو : احسان لشگری با پیروزی برابر حریفانی از ونزوئلا ، ترکیه و بلاروس به فینال راه یافت و برای کسب پنجمین مدال طلا به مصاف مراد گایداروف ( یلاروس ) نفر سوم المپیک و نایب قهرمان جهان رفت ، تا با پیروزی در دو تایم برسکوی نخست ایستاد . 
# 96 کیلو : رضا یزدانی که به دلیل مصدومیت مدتی از تمرینات دور بود ، باغلبه بر اسپانیا ، مصر و ترکیه فینالیست شد . برای صعود برسکوی نخست با یانکوفسکی ( بلاروس ) کشتی گرفت و با ضربه فنی به پیروزی رسید تا ششمین طلایی تیم خادم شد . 
# 120 کیلو : کمیل قاسمی تا قبل از انجام دیدارهای فینال ، بهترین نماینده کشورمان بود که به رغم کمبود تجربه نسبت به اکثر اعضای تیم اعزامی به المپیک ، در مادرید خوش درخشید . قاسمی بعد ازاستراحت در دور اول به مصاف الکسی شیماروف قهرمان 2011 جهان از بلاروس رفته و با غلبه بر او به دیدار فاتح چاکر اوغلو ترکیه ای رفته وبا شکست او راهی فینال شد . دانیل لیگتی ( مجارستان ) دارنده مدالهای نقره و برنز اروپا و نفر اول گزینشی المپیک در قاره سبز حریف دیدار نهایی کمیل قاسمی بود که حرفی برای گفتن نداشت تا آخرین طلای جام مادرید نیز به سنگین وزن تیم ایران برسد . 
در کشتی فرنگی نیز 4 کشتی گیر روسیه ، دو اوکراینی ، دو ونزوئلایی و کشتی گیرانی از مصر ، نروژ ، دانمارک ، موناکو و ... به فینال راه یافتند .
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد